dirty sexi money

Hej Igen !
Ligger i sängen och tar det lugnt, har precis varit ute och gått. det var rätt skönt faktiskt.
har varit hemma idag med försov mig lite hihi !
jag har fan inget kul att skriva så skitsamma.


Ganska onödigt av mig att bry mig men måste bara ta upp det, Jag fick höra ett en viss person tyckte ja hade små bröst?
haha liksom, va ? jag har ju inte små bröst så varför säga det ? vill man snacka skit om någon kan man ju säga något som faktiskt är sant, jag vet ju att jag inte har små bröst ? Men det kanske beror på med vem man jämför med men för att ha naturliga och vara 15 år tycker jag att dom är ganska så stora faktiskt, men jag kanske har fel ?
haha så onödigt, men ville bara ha något att skriva. ciao !




Och btw så älskar jag bröst, och jag vet inte vad jag skulle göra om jag vaknade en morgon och jag hade " små " bröst, halva min personlighet skulle vara borta, sjukt men så är det :D :D haha jag skriver alltid om bröst, hihihi
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0