sick of this shit

Hejsan allt bra ? haha. med mig är det rätt nice. förutom att jag har ångest för jag ska gå upp kl5 imorgon och följa med Lisa till tandläkaren, bebisen ska ta ut sin tandställning :D :D
allt hon pratat om är att hon ska ta bort den, sötan då.
Ska köra dagen lite kortfattat. Började med skolan, efterskolan drog jag ida och lisa hem till lisa, där satt ogge och peter och vänta. Vi chilla en stund hos lisa sen tog jag och ogge bussen in till stan och gick till kyrkan en stund och ja drog runt lite tills hans buss gick. då drog jag till sofie men drog till bussen direkt. haha nu kollar jag och alexandra på BB, hon har gjort mig beroede :( haha.
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0