panictanic




Ibland när jag tänker på det gör det ont, men oftast blir jag glad.
jag lyssnar inte på vad ni säger för jag ser ett ljus.
det slocknar vissa dagar men det tänd alltid en liten låga.
den kan ingen släcka. inte ens ni.
jag kommer alltid vara lite galen. lite vild.
jag ber om ursäkt ifall jag sårade er.
det kommer aldrig vara min mening att såra er. 

 
inga gränser att korsa
inga linjer att gå över
hon kan inte tämjas
hon kan inte bli tam
försök inte bryta ner henne
hon kan ej bli slagen
hennes mål är att kämpa
kan hon ej besegras slås då med henne
lev med hennes brister och dom blir färre
hon kommer tacka dig
flickan som vill vara fri kommer tacka dig en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0