.

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - caroline eller något.. hehhe

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? -Hum, sov ?

3. Vad gjorde du för 30 min sen? - pilla i näsan

4. Vad hände dig 1993? - jag låg i min fars säck

6. Tre ord varför du sist spydde? - galet jävla full

7. Vilken färg är din hårborste? - vit men den dog när doris fick tag på den :(

8. Vad köpte du sist? - minns fan inte

9. Vad fick du senast i present? - kommer ja inte ihåg 

10. Vilken färg är din dörr? - vit

11. Var förvarar du dina pengar? - olika  

12. Hur var vädret igår?   - kallt

13. Vart kramades du sist? - ute tror jag, hejdå kram

14. Vad ser du fram emot? - sommarn

15. Vad är 15? - ett nummer, en ålder, jag ??

16. Vilken skostorlek har du? - 38/39

17. Vill du klippa dig? - jaa kanske borde de

18. Är du över 25? - ae

19. Pratar du mycket? - folk säger de men vet inte.. hehe

20. Kollar du på O.C.? - ae

21. Har ditt namn ett "x" i det? - haha nej  

22. Känner du någon som heter Steve? - ae steven

23. Har du dumpat någon ? - ae eller på vilket sätt ?

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - ah lite kanske

26. Vad har du för mobil? - samsung men snart Iphone 4 kanske ;)

27. Vem ringde dig sist? - okänt annars lisa

28. Biter du på naglarna? - händer

29. Har du lockigt hår? - lite vågigt

30. Vilken konsert ska du på härnäst? - jag vill gå på dolly parton i sommar men fick välja på uttomland eller det så..

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - vet inte faktiskt

32. Hur många gånger har du svurit idag? - säkert massor

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - vet inte.

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - ae

35. Ska du jobba imorgon? - ae

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - minns inte

37. Vad borde du göra nu? - sova

38. Har du något smeknamn? - många !

39. Sover du mycket?  - nej för lite

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - hmm ? minns ej..

41. Vad ska du göra på lördag? - fiesta förhoppningsvis

42. När var du ute sist? - beror på hur ni menar

43. Har du gråtit idag? - ae

44. Är du en glad person? - jodå :) oftast

45. Har du roligt nu? - ae börjar bli trött . 

46. Vad äter du helst? - mat 

47. Vem var du med sist? - carro

48. Vad heter din mamma? - marie

49. Vad är hela ditt namn? - johanna britta viktoria kindahl

50. Tycker du om någon just nu? - kärlek ? njaa. vänskap o familj ? massa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0