yes sir !


kl 06.29
Ännu en natt som denna.
ligger och lyssnar på bängen trålar - nationalteatern.

Om du letar efter röka när du är i Göteborg
Upp vid Näckrosdammen, Vasaparken eller Femmans torg
Kom ihåg, skvallerbytta bingbång, sitter som på nålar
Ett tu tre är bängen där och trålar
Och torskar du finns ingen förmildrande omständighet

sitter fast. sitter fast i skiten. igen.
jag lyssnar inte, ser inte.
" jag gör som jag vill ", ett ordtryck en nära vän använder ganska ofta tyvär.


lyssnar på kärleken? - labyrint
Ännu en bror som dog idag
Ännu en mamma som förlorat sitt barn
Det händer hela tiden, inte svårt o bli van
Det är så vi kommer leva när vi krigar mot varann eyo
Vart tog kärleken vägen, vart e den, vart är den
Vi tappa' den för länge sen
Jag tycker det är sorgligt och besvärligt för livet ska va härligt
Inte fyllt med mord och hämnd


sad it what it is. sad. i faild along time.

Kommentarer
Postat av: wictoria

Jag har just nu en "kvällens blogg"-tävling på min blogg, det är bara att kommentera att du är med så utser jag vinnaren senare ikväll :)



Var med och tävla om en "bloggsvar"-inbjudan här:

http://wictoriatavlar.blogg.se, där finns också tips om andra tävlingar och jag tar gärna emot tips om tävlingar du vet om eller som du har! :)

2011-02-27 @ 18:41:22
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0