<3

Lisa bellevik - vi har känt varann i snart 3 år ? vi har varit nära vänner sen dess. Men nu inom dom närmaste månaderna har vi kommit varann närmare för varje dag. nu när jag skriver det här har jag tårar i ögonen. när jag är med dig, vet jag att jag är älskad på riktigt. allt med dig är så äkta. när du säger, du är min bästa vän, då vet jag att du menar det. när du får tårar i ögonen när du behöver lämna mig. då vet jag att de är äkta. jag kan inte förklara med ord hur mycket du betyder. men jag ska leva mitt liv för att försöka visa det varje dag som går. du  gör mig stark och du förstår. du är den finaste människan på denna jord. jag önskar jag kunde vara med dig hela tiden för med dig mår jag bra. jag har haft det ganska jobbigt det senaste året, men nu när jag har dig så nära så känns allting okej. jag får hopp om framtiden när du peppar mig. du säger vad du tycker och du gör det med kärlek. när jag ser dig vill jag gråta av lycka. för att du är min vän, för att du valt mig. för du säger att jag är din bästa vän. jag skriver ner vad som kommer direkt ifrån mitt hjärta. jag vill ha dig i mitt liv tills dagen jag dör. du är mitt ljus. jag älskar dig .
Invincible, We're invincible 
Aah from the wildest water, aah to the highest mountains 
Aah you and i forever, Even through the driest deserts 
You lift me higher than ever, I feel as light as a feather 
And when we're fightin' together, We can take on the weather 
I will keep you warm through, Every single storm you 
Ever have to walk through, I will go before you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0