the friends you allways need

Hej kompisar! kom just hem ifrån ikea, har varit med alex när hon köpt ny gargerob.
Nu sitter jag i min säng och gosar med min lilla vovve. Sen vid 7 kommer lisa hit och sover här. det
blir nog mysigt. jajjemensan. Jag har också tagit bort min facebook nu. haha uppskattas av en ogillas av många. Men vad gör man inte. shu shu.
pusshej hörs sen kanske.


hon tuggar på min hand japp.


har saknar dig plutten



Bara för att jag har trååkiigt!
1. Vad är klockan just nu? - 17.35
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? när du inte finns
3. Vad har du för underkläder på dig? rosa trosor svart bh
4. Vad har du för mobil? samsung
  10. Vad vill du bli när du blir stor? jaduu
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? någon fin 
12. Hårfärg?mörkbrun

13. Vad skulle du kunna döda för nu? skulle inte döda
14. Vad har du gjort i helgen? minns inte haha
15. Smycken du har på dig? piercingsmycken
16. Vem vet mest om dig? jag själv och närmaste vänner
17. Vad är du rädd för? olika saker, förlora dom jag älskar mest
18. Brukar du ha otur?somentimes
19. Den 4:e i din kontaktlista, vad heter personen och vad har ni för relation?
någon adam, vet dock inte vem
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? vet inte 
21. Favoritband? nationalteatern
22. Vem är snygg? leutrim seferi haha ;)
23. Har du några fobier? kanske de
24. Har du ätit något godis idag? nej faktiskt inte
25. Har du fått IG på ett prov? hhm ja
26. Vad väger du? 66.0 fatsooo
27. Fem saker du har på dig just nu? jeanstights, toft i håret, gummi armband, trosor, tröja
28. Dagens smink? solpuder, mascara, fondation,eyeliner
29. Favoritfärg? rosa/vit/svart
30. Är du fjortis? vill gärna inte säga det nej
31. Har du en dator i ditt rum?  nope
32. Favoritlärare? mia
33. Vad har du gjort idag? ikea
34. Vad har du ätit idag? fisk
35. Dagens roliga? att rickard sa samma korkade sak som mig
36. Vilka färger har du i ditt rum? svart, beight, lite rosa
37. Favoriträtt? olika
38. Har du spytt offentligt någon gång? ja
39. Är du duktig i skolan? beror på vem man frågar
40. När var du utomlands senast och vart? tyskland i höstas
41. Har du varit vittne till ett brott? nja
42. Har du sett en död? nä fy
43. Har du något husdjur? ja hund
44. Har du haft vattkoppor? tror så
45. Är du singel? haha typ
46. Favoritdryck? cooola
47. Älskar du någon? många
48. Vad köpte du senast? minns inte
49. Har du ätit glass idag? nej
50. Känner du någon som är bög? kan göra
51. Känner du någon som är lesbisk? man vet aldrig
52. Har du varit på en konsert? ja
53. Senaste utlästa bok? du&du&du
54. Har du någon bästa vän? yes
55. När klev du upp imorse? kollade inte klockan
56. Har du krockat någon gång? ja när jag var liten
57. Vet du vad sXe står för? nä?
58. När flög du senast? 
59. Äger du något märkesplagg? ja 
60. Spelar du fotboll? nej och tackolov för de 
61. Vem ringde du senast? mamma
62. Är du homosexuell? inte vad jag vet
63. Är det fint med killar som sminkar sig? NEJ
64. Är du allergisk mot något? tror inte
65. Vad är du för stjärntecken? skytte
66. Är du sexig? somfan
67. Åker du slalom? h-a-h-a
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? sådär lite mesig
69. Brukar du se på Idol? sometimes
70. Brukar du sjunga för dig själv? jämt
71. Hatar du någon? nja, ogillar mycket är rätta ordet
72. Har du kysst någon av samma kön? ja
73. Vilka hemsidor är du medlem på? ouff  
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? ja testat
76. Har du varit på en festival? ja halvt
77. Har du någon brevvän? nej

78. Har du onanerat idag? nej
79. Vem kramade du senast? maria
80. Har du haft sex på en skoltoalett? haha nej
81. Var den här listan rolig? nej lite småstörda frågor
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? 0.00 kr
83. Cola eller fanta? cola !
84. Är du vidskeplig? lite kanske
85. Vilken dialekt är fulast? vet ifan
86. Vad ska du göra i sommar? allt jag inte får och lite till
87. Filmtips? men va
88. Vad är det för väder ute? inte kul
89. Vilka hårfärger har du haft? brunt,röttbrunt,oranget,pissgult,blont,svart, ljusbrunt,blått
90. Har du vunnit en tävling någon gång? mm
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång? ja
93. Vem pratar du med på msn nu? daniel
94. Är det fint med gladiator skor? jaa
95. Är du brun? NEJ
96. Vilken färg har stolen du sitter ? sitter i sängen
97. Har du webbkamera? yes
 98. Säger man kex eller chex? kex?
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? 100 %
100. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 19 minuter vaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0