kroppar rumpor bröst










( sjukt sexig ) tjejen ovan
















¨




























där fick ni lite bilder på massa olika kroppsdelar. kul haa?

På tal om stora bröst och så där. ja ni som känner mig vet att jag har rätt så stora bröst. och många gånger har jag fått kreds för det och det glädjer mig såklart. många vänner säger att dom är avundsjuka osv.
Men då vill jag att ni ska veta. Med stora bröst kommer stort ansvar. haha. jo det är sant.
för det första. jag ska inte ha för djup urringning, inte för mycket push ( vilket de oftast blir bara jag sätter på en bh ). och för de andra. ryggen. min rygg tar mycket stryck av att dagligen bära på mina bröst. jag har nästan alltid ont i min rygg på grund av detta.
Så jag har faktiskt många gånget övervägt en operation, när jag blivit lite äldre då.
jag ska absolut inte göra som mindre. jag trivs i den storlek jag har. kan inte tänka mig att INTE ha stora bröst.
men ett " lyft ". då behöver inte ryggen och axlarna ta all tyngd själva. det blir nästa som man har bh på sig hela tiden, fast det är skinet liksom. om ni fattar. svårt att förklara.

http://www.plastikoperationer.net/broestlyft

där kan ni gå in och kolla lite närmare hur det går till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0