is he gay ?

länkar den här lille snortaren nu då, vilket som betyder att han länkar mig.
all publicitet är bra publicitet ;) haha pössssssssssss

http://weakzi.blogg.se/
Jag minns en grej.. kom på det när jag läste " sne kukgrejen " på sabinas blogg.
Viktors kuk är verkligen sne. jag kommer ihåg att för kanske 2 eller 3 år sen, när det var väääldigt
spänande att " äldre " killar var intresserade av en. tror tillomed att det var genom bilddagboken vi började snacka. haha. Men iallfall. jag skrev väldigt mycket " snusk " med viktor då. Vi skulle ju träffas med men jag var typ 13.. och det var liksom mycket snack men lite verkstad. haha.iallfall för ett tag sen var jag på samma fest som viktor och några snackade om att viktor hade liten kuk och då ville väll han bevisa att det inte var så. så han ställde sig upp och drog fram kuken och visade alla, och nu när jag tänker på det. kuken var verkligen sne.
scary. sabbie vi får ta en snack om det här. Vi behöver bearbeta den synen som sitter fast brända på våra näthinor. kössss

Kommentarer
Postat av: Pierre "Vampe" Andersson

Maila mig. Jag behöver DEFINITIVT komma i kontakt med dig :) Angående Viktor dårå!!

2011-02-12 @ 19:58:56
URL: http://finest.se/vampe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0