sommar natt, vi glider runt i mörkret ahaa

hejsan, här är cheyen som är aktiv på sin blogg :)
nävars, jag har varit jävligt dåligt på bloggandet, men har haft annat för mig realy.
Denna dag har varit riktigt dålig faktiskt, började med att jag fick gå upp tidigt för att dra mig till skolan,
trots att alla andra är lediga. det var inte en jävel i skolan så det var ju lagom kul.
Sen åkte jag hem och sov bort halva dagen, sen ringer älskling och säger att han inte kan komma.
Så nu sitter jag här och drogar min nya favoritlåt, just för att jag tänker på oscar när jag hör den.
tror det är den finaste låt jag någonsin hört, blir tårögd av den hihi.
Men iallfall, detta blir nog en skapligt seg och tråkigt kväll. BRA BÖRJAN PÅ LOVET !
En till sak att klaga på när jag ändå är igång, allt mitt smink är slut och har INGA pengar.
underbart, kommer bli ett dötrist lov känns det som, och på torsdag opereras jag med, då
blir det ligga hemma i en vecka efter det. FAN vad kul.
Nu ska jag gå till garderoben och hänga mig med morgonrockssnöret. HEJDÅ sweethearts.


Kommentarer
Postat av: Wictoria Persbrandt

nae, hoppas det blir bättre!

2011-04-16 @ 09:56:26
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0