bråk bråk bråk








haha okej, få inte en helt retard bild av mig nu men jag har tänkt lite, och egentligen, jag tycker det är sjukt snyggt med " bimbostilen " eller vad man ska kalla det. men samtidigt tänker jag liksom, hur långt kommer man på det ? man kanske får massa knull och massa heta grabbar men sen då, när man är stämplad som ett skabb ?
då är det inte så kul längre, fast jag tror att man kan lyckas ändå, för är man ändå mogen i huvudet så spelar det kanske inte så stor roll, iallafall inte för dom som känner än.

ni måste tro jag är dum i huvudet, för några veckor sen skrev jag ett inlägg om att inte bry sig så mycket om sånt här, men vad jag menar är att man inte MÅSTE  se ut så. att man är vacker hur eller hur. men man får ju se ut så här också om man vill de själv, inte för någon annans skull. hihi.

också en fråga, ska jag bli brunett igen ?!
jah har ångest, jag gillar att ha blont men de är så mycket jobb :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0