tankar

ibland kommer jag lägga in lite inlägg som ni inte behöver bry er om om ni inte vill, det är ju trots allt min blogg.



jag vet inte, kanske är det desperation,
kanske är det kärlek,
kanske är det någon fas man har i livet när man är ung ?
varje gång du säger något snällt eller överhuvudtaget pratar med mig pirrar det i magen som om jag var kär.
men när jag tänker " är jag kär? ", då börjar hjärnan tala, inte mitt hjärta.
ska man verkligen lyssna på sitt hjärta ?
är det rätt ? vem vet vad som är rätt egentligen, inte jag iallafall.
du är en helt annan person, en helt annan världsdel, men det är det som gör mig intresserad, du är ingen bra person, eller det är du nog, inners inne, men det är ingenting du vissar. du leker med mig, och jag hatar det. men jag kan inte hoppa ur. jag leker leken och tar all skit. " du betyder massa för mig, det kommer du alltid göra ".
vad hände med det ? du fick vad du ville och jag gråter inombords. alla människor har ett val, men det betyder inte att alla val man tar är rätt, vem bestämmer vad som är rätt ? du ? jag ? våra föräldrar ? gud ?
kan något säga vad som är rätt. för jag är desperat.
jag skriver inombords, jag gråter inombords. men bryr du dig ? NEJ


texten handlar om fler än en person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0