skolan..

hejsan på er glada! sitter i skolan och ska " jobba " men det är jag för trött för så jag läser lite bloggar istället.
känner mig otroligt ful för jag sitter nämligen och tjuter för jag läste en kompis, eller vet inte om man kan kalla det kompis men jaja, jag läste hans blogg och det var sorgligt så jag börja gråta, vilken mes jag är !
haha tänkt om någon kommer, då skäms jag ihjäl.. " varför gråter du? jag läste en blogg. "
men ája, jag ska åka till Um vid 11 så det blir ingen lång skoldag direkt, men det är inte så jäklans roligt att åka till Um, men det måste göras det också. nu ska jag försöka orka skriva en över sättning av en låt. kul.
ha det bra, pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0