jag älskade dig först..

tjena. har blivit usel på att blogga men internet strular och har inte orkar helt enkelt.
usch nu börjar tjateriet igen, men det är min blogg och jag har den till att skriva av mig så läs om ni vill.

För några dagar sen sa jag att jag var lycklig igen och allt var frid och fröjd..
nu undrar jag, vad hände med det ? gone borta kaput !
hade en jätte trevlig helg förra veckan med en av mina bästa vänner och massa härligt folk. då kändes verkligen allt bra ! jag var lycklig för en natt. jag kan säga utan att överdriva, det går inte en dag utan att jag är ledsen och inte orkar, visa dagar är bättre visa sämre. men jag vet inte, så kanske det är för alla, ingen aning, hur eller hur blir jag inte lyckligare av att veta hur det är.
jag känner bara, när tar det slut ? är det för man är tonåring eller vad fan är det ?
det som stör mig mest är att, vad har jag att gnäla över ?
har en underbar familj och massa underbara vänner, jag är inte helt härndöd så hade jag bara haft en starkare vilja hade inte skolan varit några problem heller ?
så vad är det som håller mig nere ? vad är problemet ?! jag fattar inte.
alltså okej, med mina kompisar. jag har många jätte nära vänner och jag älskar dom, och behöver dom.
men ibland så känner jag bara, att passar jag in bland dom, känner dom mig på riktigt, jag är anorlunda från dom, jag säger inte att jag är bättre än någon annan, det säger jag aldrig ! för jag känner mig fan inte bättre än någon annan. men ibland undrar jag, vem är jag och vad vill jag ?
och kärlek, vad i helvete är kärlek ? jag kanske är för ung för att veta eller så har jag bara inte mött den än.
ibland tänker jag, jag kanske behöver prata med någon, men jag orkar inte prata, särskilt inte med en helt främmande person, kan prata med mina kompisar men känns inte rätt. vet ju knappt vad jag ska säga..
eller med min familj, jag vet att dom skulle lyssna men jag vill inte bara.
det är mina problem så jag får hitta lösningen.
orkar inte skriva mer nu, ska äta frukost, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0