happy, so funny

ser ut som det här kommer bli en tråkig kväll. haha det här låter så emo men iaf, jag har haft en period i mitt liv nu som gjorde att jag avvisade mina vänner jämt och tacka alltid nej när dom fråga om jag skulle med på fest eller bara vara osv. och jag kunde inte heller berätta för mina vänner varför jag höll på så. så nu när allt börjar bli bra, har alla gett upp och frågar inte ens, och inte fan klandrar jag dom, hur kan jag ? hur ska dom veta att nu är allt bra ? och jag kan ju inte heller kväva att dom ska bara le och tacka för att jag vill vara med dom nu, dom tröttnar väll dom också. men det känns väldigt tråkigt bara för det handlar verkligen inte om att jag inte vill vara med dom, det är bara mig inget annat. så förlåt mina vänner för att jag varit som jag varit, jag ska försöka bli bättre !
och så är det faktiskt ibland för jag inte har busskort eller dylikt. jag älsakr er och ni är guld värda och jag är en idiot om jag sumpar er. love to you all !
nu ska jag gå ner och göra mat med carro och linus, kul som bara den, eller något..
haha ha det bra, kanske lägger in något mer om min otroligt roliga kväll, heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0