.

en dagens..
DAGENS VILL HA: kommer lite bilder snart vad jag vill ha.. och så vill jag ha en kille att krama :(
DAGENS KLÄDSEL: en vit tshirt och rosa mjukisbyxor, hemma kläder
DAGENS FRISYR: morgonrufs
DAGENS LÅT: airbourne - runnin' wild
DAGENS PLANER: sitta hemma och tycka synd om mig själv, och mysa med doris
DAGENS SAKNAD: ...
DAGENS DUMMASTE: stanna hemma från skolan.
DAGENS MISSLYCKANDE: mig själv
DAGENS DROG: tjocka strumpor och saft
DAGENS KÖP: inte ett skit
DAGENS GODIS: chips
DAGENS HUMÖR: uttråkad och irriterad på mig själv
DAGENS CITAT: vill du ha en framtid, gå i skolan
DAGENS ROLIGASTE: mina raggnings replikeren dagens tack :)
DAGENS VILL HA: leopard färgad kofta på gina och en genomskinlig blus på h&m
DAGENS KLÄDSEL: jeans mörkfärgade, ett linne med en söt dödskalle på och lite blomster omkring
DAGENS FRISYR: ner släppt som en ram runt ansiktet
DAGENS LÅT: Nelly - Just a dream
DAGENS PLANER: engelska?!
DAGENS SAKNAD: min far
DAGENS DUMMASTE: jag gör aldrig något dumt ! ;)
DAGENS MISSLYCKANDE: sven timmen
DAGENS DROG:
DAGENS KÖP: en bussbiljett hem
DAGENS GODIS: bara frukt!
DAGENS HUMÖR: sisådär skulle jag uttala mig
DAGENS CITAT: om du vill bli älskad , älska!
DAGENS ROLIGASTE: mina raggnings repliker
nu ska jag ta en kaffe som sakt her i come ..
puss och sov gott om det inte blir mer ikväll hörreni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0