du är inte trasig, du behöver inte fixas ohnejnej

hejhej. har varit hemma idag, hade så jäklans ont i huvudet imorse :( och så har jag separations ångest från min valp ! så har typ sovit bort hela dagen med lila doris. mamma är på marken och linus och carro vill man ju inte direkt vara med ;) så jag har tråkigt som fasen. men men, imorgon är det skolfoto, ska vara med för jag lovade lisa -.-
dumt gjort av mig för jag blir alltid så dålig på skolfoton, hatart ärligt talat !
men aja, inte hela världen, jag är ju inte som resten av fjortisarna som har ångest för det i flera veckor innan :L
haha, förlåt mina vänner, ni är söta fjortisar (a) haha !
nu ska jag få liv i doris och busa med henne, mohaha. pussss
funderar på att bli brunett igen ? haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah din jävel, puss pådig

2010-09-10 @ 11:04:26
URL: http://lisaamandabellevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0