baby, look at me

hej bloggen. ingen skola idag heller, vilket betyder ingen fest hos sofie :'(
jag ville ju, men nu tror Sofie att jag bara skiter i det, men det gör jag inte!
jag hade till och med ställt klockan men jag vaknade inte av den :(
MEN MEN, inte mycket att göra åt nu, förutom att vara ledsen då, vilket jag är, hör du det sofie !
idag har jag iallafall varit duktig och storstädat mitt rum, bara garderoben kvar men det hinner jag någon annan dag.. det var inte lätt med en liten Doris som skulle jaga dammsugaren och allt som fanns att jaga..
men hon är för söt, kan inte ens bli arg när hon biter sönder mitt smink, mina kläder mitt allt, eller kissar på golvet, haha det låter hemsk när jag säger det, men det är värt det !
Jag ska gå och ta ett varm och härligt bad nu när hon sover, och försöka få ur den här helvetes förkylningen ur min kropp, hatar att vara sjuk, jag har massa energi men kroppen tillåter mig inte göra något, fy på den !
Imorgon drar jag kanske till Jokke. man får se vart jag tar vägen, någonstans måste jag, har varit hemma i 1 ½ vecka ;o ?! inte bra..
haha nu har jag skrivit ett långt och oviktigt/ointressant inlägg, enjoy !:)
och inga bilder heller, USB sladden funkar fortfarande inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0