som om det betyder nånting, nej det betyder inget

hej, ja gud vad jag är bra på att blogga. inte direkt, men internet strular hemma och så orkar jag inte.
helgen har varit ganska tråkig, lördag - farmor och firade lelle och senare bio med carro och linus, söndag - var med sofie och sebbe i lamohov och sen sov jag hos sofie.
nu sitter jag i sofies säng och borde verkligen åka till skolan, men först ska jag bajsa kan jag lova, och fixa mig lite om jag hinner "orkar". sen efter skolan ska jag hem och städa min gargerob, jätte kul men de behövs.
helgen tog precis slut och jag längtar till nästa redan :( buuuu.
nej men nu ska jag skita, ha det bra puss





ser ni inte vad bajsnödig jag är ? hah det är inte okej att lägga upp en sån här ful bild men ni överlever !
moget inlägg, bara bajs.





här är en till bajsnödig tjej
moget tegom moget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0