We've got the hardstyle superstar back in the place And all the freakin' people singing hardstyle baby

Hej! jag sitter här i sängen och snorar och hostar. det suger att vara förkyld. kan fan inte andas och man kan inte äta heller för man känner ju endå inte vad det smakar :( fy bubblan .
Jag har bara varit i skolan 2 dagar och vill redan ha helg igen. är så jäkla stressad. betygen sätts om 3 veckor och jag har massa rester. nu ångrar man att man var dum i huvudet och inte gick till skolan. men det är bara att bita ihop och görs skiten. mitt eget fel liksom. Jag tänkte sätta mig och plugga en stund sen. då är jag ju duktigt :')
Doris bet mig i ansiktet förut och spräkte min läpp där piercingen sitter. svin ont gjorde det. hundajekel ;)


söta vi är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0