just me and myself tonight.

Nämen hej ! trevligt att det fakiskt höjdes ganska mycket med läsare igår. det gillas !
vaknade för typ 30 minuter sen. jag är så jäklans trött. jag somnade vid 7 imorse. för det första kunde jag inte sova för jag hade för mycket att tänka på. och för den andra så kom min bror och hans flickvän hem och var fulla som as.. ja ni kanke kan lista ut resten själv . det lev inte lättare att somna iallafall.
Nu måste jag gå och duscha för vi ska åka till åtvidaberg och fira mammas kompis dotter. Trevligt, synd bara att man är som en zombie :) haha. men det är sånt man får ta eller något.
Ikväll följer jag nog med Lisa till stallet. vet inte men Ida kanske också är där. sånt som märks. hörs puss!






jag har nog aldrig sätt störepotatisnäsa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0