herpes expressen och klamydia knippet

godmorgon godmorgon ! vaknade hos sofie, och hon har åkt och jobbat. så nu ligger jag här ensam
och kollar lite bloggar osv. Ikv ska vi festa är det planerat, rätt najs. är dock inte lika pepp som igår men kan bero på att jag är trött som ett as.. haha.
igår vart det en hedlig hemma/mys kväll med sofie. saknar det faktiskt. saknar sofie och johanna som det brukade vara, som det borde vara.
men jag antar att tiderna förändras, man ska la vara nöjd med det man har nu liksom ! :)
nu funderar jag på att ta mig lite juice och macka, mums filibaba sa allibaba och de 40 rövarna !
hejdååå
jag och gullhönan puss på hennes vänstra skinka ;)
gud vad söt du är alexandra !
mindre söt tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0