fredag !

Hejsan. sitter i skolan och skriver om kultur i Australien. inte det roligaste, har bestämt mig för att skriva om AC/DC. hatar att skriva. det blir mest facebook och bloggen faktiskt. jag är så glad att det är fredag. är trött på skolan som ett as. Fast mest av allt nu vill jag bara höra av sofie holm att allt är bra. jag känner mig helt trasig när jag inte vet om att är som vanligt. saknar henne enormt. när jag bråkar med dig blir min kärlek starkare. för då känns det verkligen hur mycket du betyder. konsigt sätt att visa det på jag vet !

 

Har ni nånsing spelat " jag har aldrig " ?
Det går ut på att ni frågar ja eller nej frågor till mig som jag ska svara på utan att ljuga
 . Så ni ska alltså fråga ja och nej frågor. Så här ska det se ut.
 " jag har aldrig haft en grön mössa på mig "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0