finns det något att se fram emot eller ska man ge upp

TjenaTjena ! blev ingen skola för mig idag.. bad jag vet men jag har skärpt mig mycket. imorgon ska jag gå.
det är ju helg och grejer. på lördags ska jag och mamma åka till lite gymnasium och kolla. najs. jag får fan ångest. jag vet inte vad jag ska välja ! uucsh jag skiter it snart :(
Aja. nu ligger jag bredvid alexandra som ligger och snarkar söööt e hoo!
ska väcka henne snart så vi kan äta chokladpudding. gottttt :D
hahah juste.. jag har färgat mitt underhår svart typ.. fyfan.. en dum inpulsgrej jag och sofie gjorde ;)
men ska färga hela håret mörk snart.. lägger in lite bilder. pusss







fy bubblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0