det fanns inget väg ut allt jag kunde göra var att trycka av.

Hejsan alla glada ! just nu sitter jag hemma hos lisa och borde nog gå tillbaks till skolan. ska bara orkade det.
har en rätt bra dag faktiskt, humöret är på topp och sen ska jag in till stan och träffa Alex och sen på stan med mammsingen. ska kanske kolla på jacka också, hoppas man hittar något !
På onsdag ska jag kanske ta en fika med ange på stan :) det var ett tag sen !
Helgen blir väll partyparty eller något eftersom jag varit så duktigt och varit hemma den här helgen.
igår var jag bara hos sofie ett tag men det var ju söndag de :)
har inte så mycket mer att skriva. så kör lite frågoor .





Vem?
Vem sov hos dig senast?- haha sofie tror jag, har inte sovit hos någon på sjukt länge.
smsade du sist? - julia
Vem tror du tänker på dig just nu? - nån gör la det får man hoppas !
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - giiirlfriends
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?- kim
Vem har du senast ringt? - kim
Vem kommer du aldrig att förlåta? -  ...

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - höjder och att slå sig, blod!
Vad gjorde du i helgen? - umgicks med alex, softade med sofie på söndagen
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?- inget jag går och funderar på, men hemsk
Vad har du på dig just nu?- lack-tights & blomig tunnika, tubbhalsduk
Vad tänker du på just nu? - allt och inget
Vad för mobiltelefon har du?- sony ericsson
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? - svart med rosa fågel

Är?
Är du snygg?- finns snyggare

Är du brunett? - åh ja
Är du orolig för något just nu? - skolan, om jag kommer hinna allt..
Är du lycklig? - tillochfrån
Är det snyggt med rosa strumpor? - vem bryr sig ?
Är du kär? - inte direkt.
Är du oskuld? - no
Är du mysig? - jag kan jag med
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? ae

Är det soligt ute ? lite

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - det har hänt, men vem är perfekt ?
Har du blivit sviken av en vän förut? - jahråå
Har du plattat håret någongång? - va nej inte ja ?
Har du något husdjur? - en hund <3
Har du gått ner i vikt förut? - förut ?
Har du hål i naveln? - ja
Har blåa ögon? - nej gröna
Har du varit i Asien? - nope.

Vill?
Vill du ha breda höfter? - inte för breda iallfall
Vill du vara smalare? - skulle inte sitta helt fel 
Vill du ha en hund? - har redan så jaa
Vill du att det ska vara soligt nu? - sommar tack !
Vill du vara singel? - ae, eller vet inte ?
Vill du sova just nu? - ja varför inte

Kan?

Kan du cykla fort? - som fan
Kan du sminka snyggt? - funkar
Kan du springa långt? - nää det orkar jag inte
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?- om jag måste
Kan du bita dig i tån? - jaa!
Kan du vara sparsam med pengar? - jag kan om jag vill
Kan du vara utan sex tills du är gift? - tveksamt

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - mööörk och mys
Hur vill du bo? - i en lägenhet
Hur är ditt drömjobb? - vet ärligt inte
Hur mår du egentligen? - helt okej tackar som frågar
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - märks när jag träffarn !
Hur många solglasögon äger du? - 3, 4 kanske
Hur länge ska du vara vaken idag? - sen 7

Ska?
Ska du sova snart? - nej
Ska du utomlands i år? - inte vad jag vet
Ska du ha något svart på dig imorgon? - det märks la då
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - skitsamma
Ska man vara lång eller kort som kille? - jag är kort så var vafan du vill !
Ska du duscha i morgon? - tänkte de
Ska du köpa något i veckan? - kan la hända
Ska vi sluta ställa frågor nu? - gör som ni vill








hej jag heter johanna och tar jätte fina cambilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0