/dance /dance /dance /dance

Hejsan era små sötisar ! igår var en wild kväll. det började med att jag och Alexandra drog in till stan och käkade mat på steves. jätte trevligt. sen gick vi till mcdonald för jag ville ha en glass :) där möte vi lite folk som skulle till
skylten så vi följde med dit. lite B-fest men vi hade inget bättre för oss. och fy bubblan. så mycket har jag nog aldrig dansat i hela mitt liv. i klackskor också! idag har jag lite smått ont i fötterna också kan jag lova :(
Men idag ska vi festa igen. med sofie och linnea. det ska bli massor kul !
egentligen skulle vi åkt på gymnasiemässa men min mor orkade inte.
Nu ligger jag här med en hund på magen och en alexandra på min vänstersida. möööööösigt !
jag funderar på att kolla på baksmällan. har inte sett den än. ha det så bra. tänkte lägga in någon bild på mitt hår med!





ful men jaaaaajaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0