alla vägar har sitt pris, så välkommen till världens tråkigaste paradis

Hejsan hoppsan ! hade alla en trevlig fredags kväll igår ? jag med, fast jag satt hemma. 
jag och alexandra satt uppe hela natten och svullade massa chips choklad chokladpudding cola osv.
så därför måste jag faktiskt gå och bajsa nu hihi :) bara så ni vet .
vet inte riktigt vad som händer ikväll riktigt. men något måste hända annars får jag krupp.
jag får söndags ångest en dag för tidigt usch ! hatar att det går så fort i helgerna :(


jag vill ha !


haha en dålig bild men såg här såg mitt löshår ut när jag precis fått hem de. dock klippte jag det sen ;)


och en bild på mina görsnygga jeans som jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0