lördags mys med hunden !

Hej svejs ! det var ett tag sen jag blogga nu. har haft annat för mig ( inte orkat ).
Igår sket jag i skolan och drog in till stan och möte alex. vi tog sen runda i affärerna. jag hittade ett par nya skor, en rosa klänning och en svart vanlig baskjol. Sen kom agnes och vi drog vidare och träffade sofie.
Sen åkte alex hem och vi andra drog hem till Lin. sen kom elin och linnea också och vi hade en riktigt trevlig myskväll. Sen kom dessan  och chilla en stund.
Sen kl 4 på natten drog vi ut och åkte PULKA. och rulade nakna i snön. brrr!
Hade tänkt att festa idag men blev tvungen att vara hemma med vovsingen. det är mysigt det med dock.
i love my poppiii !
pusss på er hoppas ni får en trevlig lördag och ett trevlig lov !!






här var dorpi jätte  bebis naaaw




mina nya skor, love em



också en as coool bild på mig och doris som fattar noll. plus mitt stökiga rum! softination






softination ggr 2



heeerrrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0