GRATTIS JOHANNA

/http://lisaamandabellevik.blogg.se/

Idag är det min lilla favorit Johannas FÖDELSEDAG. Hon fyller 15, så nu är hon alltså byxmyndig och får åka moppe.
GRATTIS. Johanna har såklart glömt att logga ut (som vanligt). Så skriver lite!
Johanna är så sjukt glad att jag lärde känna dig för du har gjort mitt liv så mycket roligare, som du sa så känns det som att vi inte har känt varandra såhär bra så jätte länge men det har faktiskt gått tre år! Är SÅÅ glad att vi hamnade i samma klass! Vi är så lika varandra du och jag och dig kan jag verkligen prata om allt med. Du är helt enkelt wonderfull. Jag är jätte dåligt på att skriva sånna här texter, det vet du. Men du förstår nog inte hur mycket du betyder.

GRATTIS DARLING MIN SÖTA LILLA KNASBOLLLLLLLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0