från mitt hjärta

Hej. ligger här och tänker. vem är jag ? är det för tidigt att veta? tar det hela livet att ta reda på det ? eller vet man bara en dag? Vad jag vet just nu är att jag är trött på känslan att inte räcka till. Till vänner familj killar, till mig själv?
Jag är den jag är. Kommer kanske förendras. vad vet jag ? jag är en ungdom, ett barn ? vad vet jag ?
Jag vill hitta en kille. en pojkvän men också en bästa vän. någon jag kan lite på och prata med. ni vet ju. bla bla bla.
Jag vet inte. jag känner att jag har gjort en del idiot grejer på senaste tiden. det är gjort. går inte ändra på det. jag behöver ju inte säga vad här. det är saksamma. grejen är bara att jag vill förendras.
Mogna. inte springa omkring och tro att allt löser sig. det gör det inte. okej jag är 15 år. det här är bara en börjar . men det gör inte ångesten mindre. lindrar inte. Jag ser problemen när det är försent känns det som. eller rättaresagt. jag ser dom men gör inget åt dom. blir blind från verkligheten. jag är trött på att tas oseriöst. okej jag är en person som är spralig och väldigt muppigt och har satt mig här själv. Men jag vill att mina närmaste vänner ska se att jag menar allvar när jag säger att jag älskar dom. att dom betyder så jävla mycket. tex sofie, min bästa vän i hela världen. jag tror inte hon ser. förstår vad hon betyder. jag försöker ändra mig. jag vet inte.. kan man inte spola tillbaks tiden och bli liten igen. jag vill bli kär. jag vill fixa skolan. jag vill växa upp. nu ska jag göra något annat. hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0