67 sanningar.

( härmar sofie lite men har inget att göra )



1. jag har en jätte stor säng med 2 täcken och fyra kuddar.
2. jag kan inte leva utan min säng och jag ska ha med den när jag flyttar.
3. min hund tar upp mesta delen av sängen så jag sover på hörnet.
4. jag sover helst hemma eller hos någon jag känner riktigt bra.
5. jag kan bara sova om det är riktigt tyst och mörkt. ( om ja inte är as trött då )
6. jag kan inte sova för nära någon annan.
7. jag blir typ " kär " i folk hela tiden. fast jag är egentligen inte kär, jag bara inbillar mig det och sen om jag kan få den vill jag inte ha längre.
8. jag färgar håret jämt. love it !
9. jag är inte kär just nu, iallafall inte på riktigt.
10. jag har varit kär 2 gånger på riktigt i mitt liv. dock blivit sårad båda gångerna.
11. folk tror saker om mig. som delvis inte stämmer.
12. folk tror att jag är trög. det är inte att jag " leker " trög, det är bara att det är sån jag är!
13. jag är inte särskilt blyg.
14. jag  kör mitt eget race och skiter i vad andra tycker. ( jag är männsklig så tar såklart inte vad som helst )
15. första gången jag slog en människa var när jag var 8 bast och en liten snorunge välte min cykel, inte okej !
16. jag är rasist.
17. jag är inte rasist mot mina utlänska vänner.
18. jag säger för det mesta vad jag tycker. fast bara om det är nödvändigt.
19. jag bråkar med folk ibland för att jag är uttråkad.
20. jag brukar sitta vid Kamrat ibland när jag har tråkigt.
21. jag har jätte svårt i skolan.
22. jag är ganska duktigt i skolan om jag väll koncentrerar mig, vilket jag har sjukt svårt för.
23. jag vill inte gå gymnasium.
24. jag tror inte min bästa kompis behöver mig lika mycket som förut.
25. jag älskar min bästa kompis mest av allt i hela världen, jag visar det på konsigt sätt och jah beter mig illa ibland.
26. jag skulle inte klara mig utan vänner.
27. jag är en ganska självständig person. ensamvarg typ.
28. jag vill ha en kille fast ändå vara singel. en slav skulle inte sitta helt fel ;) haha.
29. jag har en sjuk fantasi.
30. jag har bajsat ute typ 2-3 gånger.
32. folk tar alltid kort på mig när jag skiter, och jag har inga problem med ett folk ser dom sen. who cares ?
33. jag saknar tiden när allt var perfekt.
34. jag gråter oftare än man tror.
35. jag kan vara riktigt jävla elak och sen må dåligt i veckor.
36. jag är en jävligt bra lyssnare.
37. när jag blir arg får jag panik för jag inte vet vart jag ska ta vägen.
38. jag är jävligt svartsjuk av mig och lider för det.
39. jag skulle inte klara mig utan mina vänner i skolan.
40. jag har haft sex på en vind.
41. det var kallt.
42. jag fyller om 5 dagar.
43. det är inte många som " känner mig " rakt igenom.
44. jag gillar att knäcka folk.
45. jag är inte jätte nöjd med mitt utseende.
46. visa dagar hatar jag en person nästa dag tycker jag om den.
47. jag kan störa mig på extremt onödiga små saker.
48. jag älskar min familj mest i världen.
49. jag är bortskämt.
50. jag gillar inte korv.
51. min drog är fussypop godis.
52. jag tar jämt sönder mobiler.
53. jag har 2 piercingar.
54. jag vill tattoera mig.
55. jag har en komplicerad relation med min pappa.
56. jag är väldigt nära med min mamma.
57. jag är ledsnare över min bror än vad folk vet.
58. jag älskar min storasyster hur mycket som helst. och önskar vi kunde vara sams mer.
59. jag tål inte blod.
60. jag dricker i princip allt med sugrör.
61. jag kan inte sova om jag inte tryckt på lysknappen till garderopen minns 2 gånger.
62. jag saknar min hund dino som dog i sommras.
63. jag tror på spöken.
64. jag är 99 % säker på att det spöker hemma hos mig.
65. jag vet inte vad mer jag ska skriva.
66. jag tycker det här inlägget är onödigt.
67. hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0