some fact about me

Du heter: johanna britta viktoria kindahl

Smeknamn: jisses vad många, jag orkar inte skriva alla knasiga namn !

Låt som när du är ledsen sörjer till? Brad pasley - whiskey lulaby

Beroende av:

Vad tror folk om dig? galen tjej som är orädd och inte bryr sig

Stämmer det? båda och..

Vad får du oftast komplimanger för? hmm, ärligt så vet jag inte riktigt, men typ bara vanliga komplimanger.

Hur imponerar man på dig? busig och lite galen, och snäll såklart, och en snygg rumpa gör inget ( hos killar asså xd )

Brukar du skratta för dig själv? hela tiden

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " mhh.. och sen börja kyssa/hångla med dig ;$ "

Har du haft sex idag: naj

Hur svarar du i mobilen: ahh re e johanna !

Vem ringde du senast?: uff, minns ja inte.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kom ut nu

Antal timmar sömn inatt:

5 kanske ;d

Sov du ensam:

mmh

Brukar du komma i tid: haha, det är inte min starkaste sida..

Hur känner du dig nu: förvirrad och för mycket att tänka på

Vanligaste färg på dina kläder: svart vit spets rosa !

Vad tycker du om fötter: dom bara är

Vad saknar du: kärlek, närhet och att vara den gamla vanliga johanna !

Favorit dryck på morgonen: oboy !

När brukar du oftast gå och lägga dig:

nu har jag lagt mig halv 7 varje morgon .

Är du blyg?: beror på

Sysslar du med någon idrott: det är inte riktigt mitt ämne..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske..

Har du spytt offentligt:

haha..

Är du nöjd med ditt liv:

både ja och nej.

Är du bortskämd:

ja kanske lite, jag är ju minstingen så.. höhö !

Vad gör du i morgon: det vet jag då

Vad är det värsta du vet?: svek

Har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut

Vad är det finaste du fått?:

hmm, kommer inte på något just nu..

En speciell dag du minns: så mycket..

När grät du senast: herromdagen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: massor kul! leva lyxlivet till dom tog slut

Vill du gifta dig: någon gång kanske

Vill du ha barn: kanske

Är du musikalisk?: endel säger att jag kan sjung, inget jag tycker själv direkt men

Vad dricker du helst när du är törstig: pucko med min kära vän ida !

Bor dina föräldrar tillsammans: jo

Har du någon gång gråtit dej till sömns: mm

Biter du på naglarna: ja fy, måste sluta med de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0