solo och morgonkaffe - check !

haha mamma skulle väcka mig klockan 10 ?
hon har inte ens vaknat än, jag gick upp precis, nu sitter jag och läser solo och dricker
kaffe, jag dricker inte kaffe så ofta men ska jag plugga så behövs det !
jag kommer la bli tvungen att stanna hemma idag också eftersom jag inte ens börjat med plugget och
det var inte lite kan jag lova, usch och fy !
kommentera gärna vad ni tycker om kläderna här nedanför.
kyss
är inte det här riktigt snyggt sen i höst ? skitsamma det är iallfall ett måste för mig !

Kommentarer
Postat av: tina

vart hitta du väskan :O skitsnygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-10 @ 16:17:20
URL: http://pubblishme.blogg.se/
Postat av: tina

sv ; ja gör de och säg till mig :D

2010-08-10 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0