i wont give up on you

nu ska jag och sofie sova, tänkte ju prata lite med jokke för han är så söt
men han är väll upptagen med att spela cod lr något sånt nördigt !:)
snackar just nu med min bror som antagligen är full lr vääldigt trött.. kaxig är han iaf !
jag ska slå han när jag träffar honom :L


jag behöver hjälp med en sak
snart är det ju dags att börja väla gymnasium och grejer..
tycker ni jag ska följa mitt hjärta och våga börja på ett jordbruksgymnasium i norrköping(tror jag att det låg) där jag inte känner en människa men gå inrikningen med hundar (+ att man får ta med egen hund och då får jag en till andledning att be mamma och dom köpa en) och det som jag alltid har velat göra och älskar, eller ska jag göra precis som alla andra mina vänner och börja på någon sam linje bara för att jag är för feg för att skiljas från mina vänner ?
jobbigt val, jag kommer ju fortfarande bo kvar i linköping och allt så jag kan ju fortfarande träffa alla mina gamla vänner..
det kanske skulle vara kul att lära känna lite nytt folk, men tänk om det är bara massa tråkigt folk på en sån skola ? för jag kan ju inte direkt säga att jag är en lugnt och sansad person.
men släng gärna en kommentar om vad ni tycker, det skulle hjälpa mycket!
tack på förhand :)


SOV SÅ GOTT SÖTNOSAR !






jag vet gay bild men jag har inget att göra ! xd





Kommentarer
Postat av: wictoria

börja på himmelstalund (hund), tror det är det du menar! dock minst 230 poäng som behövS;)

2010-08-07 @ 12:45:55
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0