heavy stuff

hejj tja
hamnade hemma hos sofie ikv, vi har princip bara suttit inne vid datorn och lökat.
vi gick ut sen stund och träffa mobin och hans kompisar och så tog vi en glass och ostburgare!
jag funderar på att gå och göra lite pommes och beiarnessås, stavning.. ?
jag är sjukt hungrig men det är jööööbbigt att gå till köket ifrån soffan :(
och jag har ont i magen, ångest för allt just nu, love is pain !
haha jag som sa att det här skulle bli en glad blogg ? aja, jag är inne i en dålig fas i mitt liv,
det händer alla !
men ni får ha det bra ni som är söta nog att orka läsa mig blogg, PUSS !





så här snygg var jag när vi gick ut förut xd söt va? har ingen ork att fixa mig !








lite bilder från när jag var ute med sofie bästavän, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: karina

hej!

vill bara säga att din blogg är bästa gaybloggen asså !



har du tjej / är du singel ? <33333333333333333333333333333

2010-08-07 @ 00:02:17
Postat av: wictoria

haha rosa blogg ;)

2010-08-07 @ 12:38:35
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0