...

vaknade precis av att sofie skulle börja fixa i ordning sig till den där festen ikväll.
jag skulle ha gått egentligen men jag känner att det inte kommer vara så roligt för mig där.
jag har inga pengar, dom andra ska ju dricka men jag har inga pengar till att köpa något, och sen
var det inträde eller något också. så jag skiter i det.

jag kanske ska åka till mantorp med mamma och pappa och åka i björn och  sannas raggarbil (familjens kompisar) och sen ska vi kolla på driftning. men har inte hört något mer av dom så jag får väll se.
annars får jag väll hitta på något annat übberkul !

jag känner att jag behöver komma hem först och frächa till mig lite innan jag gör något, känner mig mindre fräch.

haha och sen en till sak, kan någon hjälpa mig med hur man svarar på kommentarerna ? haha

puss





det ser ut som jag har löshår men det är håret som har lagt sig så..

Kommentarer
Postat av: agnes

Hej din sötnöt, om en person kommenterar din blogg.. t.e.x jag nudå, så måste du gå in på min blogg och svara på kommentaren.. bara kommentera svaret i personens senaste inlägg ;) hehe <3

puss

2010-08-07 @ 15:13:50
URL: http://agnessigne.blogg.se/
Postat av: wictoria

du svarar genom att gå in på dens blogg, och kommentera(:

2010-08-07 @ 16:35:51
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0